6 lutego 2013

Tutorial buciki na szydełku...

Dziś post dla wytrwałych;))
Po rosnącej z przerażającą:P prędkością liczbą odsłon kursu na czapeczkę szydełkową,
zamieszczonego baaaaardzo dawno temu;)
postanowiłam zrobić podobny ale na buciki na szydełku.
Wybrałam jeden z najprostszych, mając nadzieję że się przyda;)


Robimy rząd oczek ścisłych, ich ilość zależy od wielkości jakiej ma być bucik,
u mnie z 13 oczek wyszedł bucik na 10 cm.
I nie znam recepty na to ile zrobić oczek by osiągnąć pożądaną długość,
trzeba robić metoda prób i błędów a z czasem wypracuje się technikę;)


Do połowy długości łańcuszka robimy półsłupkami (u mnie z narzutem), 
potem oczkami ścisłymi.


Na końcu zawracając robimy półsłupki podwójnie (w jedno oczko dwa półsłupki)


Rząd zakańczamy oczkiem ścisłym,
pamiętając iż na krawędziach robimy podwójnie (w jedno oczko dwa półsłupki).


Analogicznie robimy kolejne trzy rzędy.


Czwarty i kolejne przerabiamy w całości półsłupkami,
pamiętając o podwajaniu oczek na krańcach!


Gdy uzyskamy pożądaną długość i szerokość zakańczamy oczkiem ścisłym.
Mamy podeszwę;))


Robimy oczko łańcuszka (mamy dwa), zawracamy róbótkę.
Wbijając się między górne oczka półsłupka (nie w cały półsłupek) przerabiamy na około półsłupkami.


 Nie dodając już na końcach oczek, czyli jedno oczko jeden półsłupek, przerabiamy na około...



Zakańczamy pierwszy rząd oczkiem ścisłym.
Analogicznie robimy kolejne dwa rzędy robić na około bez zakańczania oczkiem ścisłym...


Gdy mamy trzy rzędy zrobione w górę, należy równo odliczyć 16 oczek tak gdzie paluszki po to by zmniejszyć ich liczbę, robimy jedno oczko z dwóch: półsłupek nie dokończony (bez przeciągnięcia nitki)


...wbijamy szydełko w drugie oczko robimy pętelkę...


...i przeciągamy szydełko...


Tak wygląda czubek bucika po zmniejszeniu liczby oczek!


Czynność zmniejszania ilości oczek powtarzamy co drugi rząd!


Po osiągnięciu odpowiedniej wysokości i głębokości bucika zakańczamy oczkiem ścisłym...
dalej wedle własnego uznania dekorujemy;)


Ufff...;)
Jak przy nie jednym tego typu kursiku pragnę się wytłumaczyć że nauczycielka ze mnie żadna;)
Ale mam nadzieję że tak jak w przypadku czapeczki uda się nie jednej osobie wykonać i te buciki...
a Wasze komentarze i podziękowania są dowodem na to że moje skromne kursy się przydają;))

 ***

Serdecznie chciałam podziękować Ani z bloga http://dookolemoje.blogspot.com/,
która nominowała mnie do The Versalite Blogger,
Kochana bardzo Ci dziękuję, warunki spełniałam TU.


dziękuje także Lidce z bloga http://nitkilidki.blogspot.com za wyróżnienie i
za bardzo bardzo miłe słowa;)
Zgodnie z zasadą nominacji muszę odpowiedzieć na pytania co czynię:
1. Kaptur czy parasol?
kaptur
2. W jaki sposób lubisz odpoczywać?
wydaje mi się że nigdy nie odpoczywam a jeśli już to chyba gdy śpię
3. W razie kryzysu: sama czy z przyjacielem/przyjaciółką?
sama
4. Czy lubisz gotować, jeśli tak - jaką potrawę najchętniej/najlepiej?
owszem lubię, najbardziej zapiekanki wszelakie
5. Spacer w parku czy kurs po sklepach?
spacer w parku z przyjemności, sklepy to z obowiązku
6. Zakupy spontaniczne, czy z karteczką w ręku?
obowiązkowo z kartką;)
7. Kiedy czujesz się maksymalnie szczęśliwa?
z moimi bliskimi
8. Twoje źródło inspiracji?
bardzo różnie
9. Zimą wolisz śnieg i mróz, czy wyższe temperatury, ale bez śniegu?
jak zima to Śnieg i lekkie mrozik
10. Łazienka: śliczna czy praktyczna?
raczej praktyczna
 11.Czy miewasz takie chwile, kiedy się nudzisz?
yyyy...nie sądzę;)


***

Kochani teraz ogromna prośba...
Myślę i myślę...coraz bliżej jestem podjęcia decyzji o zmianie nazwy bloga;-/
Tak właśnie, zauważyłam że w sieci jest mnóstwo takich "w wolnej chwili",
przy okazji rocznicy mojego bloga pisałam że jego założenie było spontaniczne i to bardzo, 
więc nazwa jaka powstała nie była przemyślana, choć okazuje się adekwatna do tego co tu na blogu;)
Moje pytania do Was są dwa: czy ktoś wie jak to wygląda od strony technicznej,
chodzi mi głównie o obserwatorów, czy zniknie im mój blog z listy czytelniczej?
Drugie pytanie, albo raczej prośba o propozycje nazw dla mojego bloga;))
Dla osoby, której nazwę wybiorę niespodzianka;))


Serdecznie Was pozdrawiam
J.

93 komentarze:

  1. Witaj:) Co do zmiany bloga - też raz próbowałam, zmieniłam, ale okazało się, że obserwatorów już nie było, bo jak zmieniłam adres, to jakieś połączenia zostały zerwane. Tak samo było z komentarzami, sprawdzałam i wchodziłam niezalogowana na blogi, na których zostawiałam komentarze, żeby zobaczyć czy jak ktoś będzie chciał mnie odwiedzić, to automatycznie "wejdzie" na bloga o nowym adresie, nic z tego:/ Dlatego wróciłam do starej nazwy, która też mi nie odpowiada, jak Tobie Twoja:/ Nie wiem, może znajdzie się ktoś mądrzejszy w tej kwestii i podpowie jak to zrobić tak, żeby tych wszystkich połączeń nie stracić??? Co do bucika- piękny, ale dla mnie szydełko to wielka tajemnica, chyba muszę moją babcię poprosić o mały kurs:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tego sie obawiam i juz sama nie wiem...namieszało mi sie i tyle;)
      Dziekuje,ja się uczyłam podstaw z filmików na YT;) Szydełko bardzo fajna sprawa nie tylko jeśli chodzi o ubranka dziecięce, ale i dla domu coś fajnego można wyczarować;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wiem, że Kryska i Agnes-ka(obydwie u mnie w pasku bocznym) zmieniały nazwy, może co doradzą:)))
    Tutek świetny, kiedyś zrobiłam takie dla siebie i bardzo je kochałam:))
    Hmm... nowa nazwa. Trudna sprawa, ale pomyślę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż mysle...i bede mysleć nadal;) skoro one zmieniły to widac jest to wykonalne!
      Własnie z nową nazwą tez jest problem bo w sumie sama nie wiem jaka miała by być;-/ każda sugestia mile widziana;)

      Usuń
  3. Witaj Justynko bucik świetny:-) niestety nie mogę Ci pomóc w sprawie zmiany nazwy, jestem nowicjuszką w tym temacie działam ponad dwa miesiące. buziaki Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zmieniłam i wiem, że obserwatorów sie traci wszystkich co do jednego na bank

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie wzor na bucika,ja znam troche inny tez latwy ale wdaje mi sie ze Twoj ma ladniejsza forme:P
    Co do zmiany nazwy rozumiem Cie ja sie tez wyglupilam ,bo myslalam ze i tak nik nie bedzie zagladal i czytal moich gryzmolkow,wlasciwie blog zaczelam pisac tylko dla siebie,chcialam by byl zlepkiem tego co sie dzieje lub co robie.
    Niestety nie pomoge Ci nie zanm sie na tym:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;P korzystaj zatem;P
      No co Ty...mi sie własnie Twoja nazwa podoba, taka tajemnicza troszkę;)

      Usuń
  6. Ale słodziacha z tego buciczka;)
    Zdolna kobietka jesteś!!! a nazwa...może Justysiowy Świat, JUSTHOME ;P krótkie i na temat;) ja też chętnie bym zmieniła, bo ta moja nazwa jest stanowczo za dłuuuga!;)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję Kochana;)
      Problem w tym że u mnie na blogu mydło i powidło, więc nie wiadomo w którą stronę iść z tą nazwą;-/ jest i szydełko i diy, troszkę o wnętrzach, wiklina...ech;)
      Ale twoja jest na temat!;D
      Buziaczki

      Usuń
  7. buciki są cudowne - ale jak ja czytam takie instrukcje to jestem przerażona :)) ja jestem taka nietechniczna ,że hej :)) żebym zrobiła to o czym Piszesz musiałbyś usiąść nad moją głową i mówić ;)) Boże - źle ze mną ;))
    Kochana - gratuluję wyróżnień a co do nazwy bloga ....hmmm- jeżeli Chcesz coś zmienić to Działaj :) niestety technicznie to już Wiesz ,że ja leżę :))))więc nie pomogę

    ściskam ciepło ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,bo widzisz ja nie potrafię tłumaczyć, od razu sie denerwuje przy tym bardzo, a ten kursik jest dla raczej znających choćby podstawy;)
      Dziekuje;)
      Ściskam;*

      Usuń
    2. :)))) Ja tak jak spelnionemarzenia, atechnicza jestem ;)))) Ale jak już trzeba coś przestudiować to takie tutki są nieocenione, wolę to niż schemat w gazecie ;) I bardzo czytenie wytłumaczyłaś!!!! Super :)))))
      Fajny bucik :))) może kiedyś takiego dla ozdoby wydziergam ;))))

      Usuń
  8. Justyś dzięki, ale dla mnie to filmik byś nakręcić musiała :D:D bom tęa jak nie wiem :/
    buty ekstra :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha,na początku tez tak reagowałam,daj sobie chwilkę, śmigasz juz że hej;))
      Ściskam;*

      Usuń
  9. Justynko UWIELBIAM spontaniczna Twoją nazwę W WOLNEJ CHWILI
    Uwielbiam, ale jeśli chcesz to zmienić - to ja Ci pomogę, nic nie zniknie, nawet komentarze, jedynie tylko znikną przy imionach/nikach "ikonki" i zostana zastąpione takimi od szablonu - ale mozna przenieśc wszystko :)))))))))
    Tylko, nie przenoś Nooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj;***
      wciąż myśle Kochana, bo przecież to wszystko to własnie w wolnej chwili...będę pamiętać że do Ciebie w tej sprawie sie zwrócić mogę;) jak zawsze;**

      Usuń
    2. A... Obserwatorzy "znikają" NIESTETY - sprawdziłam...

      Usuń
  10. No i trzeba będzie wyciągnąć szydełko i wziąść się do roboty, tym bardziej, że już wkrótce u brata pojawi się dzieciątko.
    Co do nazwy to nie umiem pomóc, dopiero zaczynam i sama w niejednym się gubię :)
    Pozdrawiam
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie Beti;) i obowiązkowo pokaż efekty;)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. A ja się tak przyzwyczajam do nazw blogów ,mi się "w wolnej chwili "podoba :)
    Bucik cudny wyszedł,ale nie sądze ,żeby udało mi się taki zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest to problem, dlatego wciąż rozważam!
      Dziękuję,trzeba próbować;))

      Usuń
  12. Buciki piekne, ale dla mnie czarna magia :-)
    Nie mam jeszcze pomyslu na nowa nazwa bloga. Jak cos interesujacego wpadnie do glowy, dam znac ;-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha...dziekuje;)
      Koniecznie;) bo ja chciałabym ale pustka w głowie, co by nie pogorszyć;)
      Pozdrawiam;*

      Usuń
  13. Wg mnie nazwa która jest pasuje:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)) w sumie masz rację, bo to co tu to własnie w wolnej chwili;))

      Usuń
  14. Dziękuję za kursik, ale ja chyba lewa do tego jestem.... :)
    Widzę, że Maryś już ci pomoże w zmianach...:)
    Nazwa może coś związane z szydełkowaniem bo to twoja pasja!
    Zamotane by Justyna , szydełkiem pisane.. szydełkowo, szydełkomania, szydełkujemy z fantazją, motek&szydełko.. hihi nie wiem powiedz w jakim kierunku ma być ta nazwa... :)
    to jeszcze coś wymyślę:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;))
      Tak jesli się zdecyduje to wiem gdzie, do kogo sie zwrócić;)
      Właśnie widzisz Kamilko ja sama nie wiem, bo niby od szydełka i dla szydełka bloga zakładałam a le z czasem wiele się zmieniło;-/ buuuu...pewnie finlanie nic sie nie zmieni...
      Buziaki;*

      Usuń
    2. Jak się zdecydujesz to daj znać zrobimy burzę mózgów:)
      Ja jednak uważam, że masz fajną nazwę bloga i nie co go zmieniać:)
      bzi

      Usuń
  15. Bucik śliczny i prosty do wykonania! Kursik bardzo przejrzysty, ale ja wolę szydełkować wg schematów i zawsze pomijam wszelkie opisy :))
    U mnie z nazwą bloga było podobnie, powstała spontanicznie i w niewielkim stopniu oddaje jego zawartość. Jak większość przyzwyczaiłam się do Twojej nazwy bloga :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję,ja też Aniu schematy wolę,ale nie każdy potrafi odczytać stąd pomysł na kursik;)
      ;)) dziekuję, ja w sumie też;)

      Usuń
  16. Super kursik, chociaż niewiem czy z niego kiedys skorzystam, z takich robotek umiem tylko zrobić mini dla barbie ;)
    A nazwa bloga ? Musisz sama okreslic co ci w duszy gra, jesli ci sie ta nie podoba to zmieniaj, obserwatorzy rzecz nabyta ;) Jeśli są teraz z Tobą to bedą i odnajdą Cię nawet po zmianie nazwy :)
    Powodzenia życze w podjęciu decyzji :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mini dla barbie to juz zawsze coś,hahah;)
      Dziękuję;)
      Buziaki;*

      Usuń
  17. Justysia dzięki za kursik:))
    Nazwy raczej bym nie zmieniła. Myślałam kiedyś nad tym samym, ponieważ "Sweet Harmony" kojarzy się głównie z utworem muzycznym, powstało już niestety wiele blogów o takiej samej nazwie jak moja. Ludzie pamiętają Twój blog jako " W wolnej chwili" i zmiana będzie dla nich uciążliwa. Będzie trudniej Cię odnaleźć, gdy zmienisz nazwę http, znikną obecni obserwatorzy - chyba że każdego z nich powiadomisz mailem o zmianie adresu i nazwy. Kilka dziewczyn zmieniło nazwy i potem żałowało, a co najgorsze nie mogło powrócić na stary adres, bo ktoś go zajął.
    Pomyśl jeszcze o anonimowych obserwatorach, jest ich wiele i ich nie dasz rady powiadomić.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;))prosze Kochana;*
      Własnie pod tym kątem myslę...masz rację, niestety jak piszesz wiele blogów tworzy takie same nazwy i to jest główną przyczyną mojej decyzji jednak obecna pasuje jak ulał;))
      Buziaki;*

      Usuń
  18. a ja tam przyzwyczailam sie do Twojej nazwy bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z kursiku pewnie nie skorzystam, ale podesle go mamie:)
    Jesli chodzi o dane technicze odnosnie zmiany nazwy nie mam pojecia jak tego dokonac.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. nie zmieniaj nazwy! ta jest super!
    a do tego wpisu wrócę, jak jakieś małe stópki będą w zasięgu ręki :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak twierdzisz;) przyzwyczaiłam się do niej to fakt i odzwierciedla co na blogu ale...sama nie wiem;-/
      Będzie mi miło;)
      Pozdrawiam;*

      Usuń
    2. jak wpisałam z ciekawości w google "w wolnej chwili" to Twój blog pojawia się jako pierwszy:)... się nie przejmuj tymi powtórkami....

      Usuń
    3. Na prawdę? to miłe;)))

      Usuń
  21. Justyś i szydełko albo Justyna radzi :)
    Kochana dziękuję za tutka!! muszę w końcu coś temu mojemu maleństwu zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Koniecznie i chwal się chwal;**

      Usuń
  22. Próbowałam zrobić jesienią takie butki ale na większą stópkę, a dokładnie moją :) Próbowałam i nic mi nie wyszło, jakieś takie koślawe mi wychodziły :)
    Co do nazwy bloga - jak dla mnie ta pasuje idealnie, zawsze wiem co tam Justyna "w wolnej chwili" porabia :) Więc moim zdaniem, nie zmieniaj nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koslawe;) mi na początku też, a i teraz się zdarza jak źle oczka policzę;))
      Masz rację Joasiu;) pasuje...będę myślę dalej;)

      Usuń
  23. No, no! Aż szkoda, że ja już wyrosłam z takich malutkich dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) zawsze się może przydać, hahaha

      Usuń
  24. P.S. A nazwy nie zmieniaj! Jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sądzisz?...też uważam że pasuje ale jej powielanie mnie odstrasza;-/

      Usuń
  25. Piękne te buciki!! Jakoś ciągle nie mogę się zabrać za buciki (jedne zrobiłam do połowy i sprułam...), ale ten mi się wyjątkowo podoba. Koszyki na zdjęciach to chyba z prawdziwej wikliny?? Co do nazwy, mam ten sam problem, tzn. nie przemyślałam tego dobrze, a jest za długa. Nie pomogę Ci konkretnie, ale z moich przemyśleń wynika, że najlepiej, żeby była: krótka, chwytliwa (w wersji idealnej), związana z rękodziełem / pracownią, ale nie z konkretną dziedziną (bo przecież ambitne jesteśmy i ciągle się rozwijamy :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ten na tych zdjęciach z prawdziwej wikliny;)
      Dokładnie tak dlatego w sumie to co na blogu to własnie w wolnej chwili...ale nic konkretnego z drugiej strony...wiem już że da się to zrobić bez strat, jak znajdę nazwę odpowiednią będę działać;)

      Usuń
  26. Justynko jesteś mistrzynią szydełka - dzięki za ten tutorial!:)))
    hmm...powiem szczerze, że nie wiem jak to jest ze zmianą nazwy, ale tak szczerze co się Tobie nie podoba w tej? jak dla mnie jest idealna i pasuje tutaj jak ulał. nie przejmuj się tym, że są podobne... my wiemy jak do Ciebie trafić:) a co do tego jak to z listą jest to chyba by zniknęła... ale nie wiem na 100%. to Twoja decyzja i Twoja nazwa, więc trzymam kciuki za to abyś podjęła słuszną deycyzję w tej sprawie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ się zarumieniłam!!! będzie mi miło jesli skorzystasz;)
      Dziękuję Kochana;***

      Usuń
  27. Bucik śliczny, kursik widzę, że prosty ale ja niestety z szydełkiem się nie potrafię dogadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak tylko słyszę :" w wolnej chwili"...to myślę o tobie...nie zmieniaj:))))))))))))a bucik piękny...muszę spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny kursik:) Buciki śliczne. W styczniu urodziła mi się mała sąsiadka Zosia, już wiem co dostanie w prezencie.
    A nazwa "W wolnej chwili" kojarzy mi się tylko z Tobą:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. napisałam już jeden komentarz wyżej, ale jeszcze chcę tylko napisać, że ta nazwa jest dobra :) Lepiej nie kombinować, chyba że jesteś pewna, ze wszytko będzie działać, albo zrobić tak, żę stworzysz drugiego bloga, będziesz miała przez jakiś czas dwa, obserwatorzy się przeniosą stopniowo na ten drugi, no i potem na tym drugim będziesz pisała, a ten zostanie jako takie archiwum.... taka moja propozycja. Sama ostatnio myślałam nad nazwą dla sklepu. To znaczy najpierw się nad tym nie zastanawiałam, ale potem inni doradzali mi zmianę, bo trudna, niepolska, że się nie przyjmie, z etrzeba coś bardziej chwytliwego...i wiesz, jednak nie zmieniłam, zostało to, co pojawiło się jako pierwsze i już ;)))))
    ściskam****

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny tutorial ,ale dla mnie i tak czarna magia , ja musze na żywo ;) bucik słodki :)
    a nazwy bym nie zmieniała ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  32. Będzie mi brakowało W wolnej chwili ... podoba mi się nazwa Twojego bloga. Ale rozumiem Cię, bo mi moja zupełnie teraz nie odpowiada bo blog też zakładałam ot tak sobie i zastanawiam się nad zmianą, ale to w dalszej przyszłości bo teraz będzie u mnie gorąco i zupełnie nie będę miała głowy do blogowania.
    Buziaki!!!
    P.S. Buciki są świetne, aż mi żal, że nie mam komu zrobić takich podobnych :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Justynko, myślę, że nauczycielka jest z Ciebie bardzo dobra, kursik jest fajny.
    Jeśli chodzi i zmiany blogowe to po pierwsze może mogłabyś tylko gdzieś w ustawieniach zmienićnazwę a nie odrazu bardziej radykalnie działać z blogiem? Pamiętam, że jak Kryśka z wełny, lnu i bawełny połączyła swoje 2 blogi, to straciła obserwatorki. Myślę więc, że mogłabyś się znią skontaktowac w tej sprawie jak wszystko przeprowadzić żeby szkód było jak najmniej. Poza tym, jeśli zmienisz bloga to przeceiż my stałe komentatorki możemu w swoim poście zawiadomić o tej zmianie dzięki czemu wiadomośc pójdzie "w świat" albo tego bloga zostaw jeszcze najakiś czas i napisz komunikat o zmianie adresu. Co do nazwy to mi sięakurat Twoja nazwa podoba ale skoro chcesz zmienić to tak na szybko proponuję "Pasje..." ale pomyslę jeszcze. Wyróżnienia oczywiście gratuluję. W pełeni zasłużone!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za kursik, spróbuję zrobić, choć do mnie bardziej przemawiają schematy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A mnie się podoba Twoja nazwa i tak jakoś pasuje do rękodzieła:)
    Smacznego czwartku Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Bucik cudny! Może kiedyś zaprzyjaźnię się z szydełkiem i dam radę taki zrobić...
    ach te marzenia... :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kursik cudowny, wszystko tak dokladnie opisane, super!
    a co do nazwy - tak sie przyzwyczailam...nawet nie wiedzialabym jaka nowa nazwe zaproponowac...:)
    ale jesli chcesz to przemysl to moze jeszcze kochana, a w razie czego Marys na pewno pomoze - ona jest nie oceniona:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne buciki, jak ja bym chciala tak pieknie szydelkowac, ale w tym wieku to chyba juz za pozno na nauke :-)
    Nie mam doswiadczenia jesli chodzi o zmiane blogu, ale wiem ze mozna w ustawieniach zmienic nazwe, moja nazwa tez mi sie nie podoba, a moze nie tyle nie podoba co jest mnostwo blogow co sie podobnie nazywa na pocztku to wcale o tym nie pomyslalam tak jak ty :-)
    Pozdrawiam i jak by co to bede Twojego bloga szukac :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. wiesz jakoś się przyzwyczaiłam do tej nazwy bloga .I nazwę ,,w wolnej chwili'' kojarzę tylko z Tobą;-))))

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj
    dzisiaj ja goszczę się u Ciebie.. poczułam się bardzo dobrze i wiem, że nie jeden raz jeszcze tu zagoszczę ;-)
    mnie się nazwa bardzo podoba, jestem nowa " w tym świecie ", więc nie wiem czy inne blogi mają podobną nazwę
    jeżeli tak bardzo chcesz zmienić to może w formie podtytułu
    poooozdrawiam bardzo
    Wolffianka

    OdpowiedzUsuń
  41. Robiłam ostatnio (jest w poście) taki mini bucik -wisiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jak tylko opanuje szydełkowanie na pewno skorzystam z tutorial-u :)
    trafiłam przypadkiem i zostaje :) śliczny, ciepły blog :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zapewne skorzystam:) dziękuje Ci bardzo:)) lubię Twoje kursiki bo są proste i przejzyste:)) całusy:*

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie śliczniutkie te paputki a kursik do ogarniecia:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny pomysł, ale nie dla mnie bo szydełko to nie moja bajka, ale może mój brat się zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapraszam na link party ;) Już trwa:
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. a ja wlasnie mam potrzebę na takie ciaputki, dziękuję, skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie słodziaki te buciki...:))) w maju rozi sie nam malenstwo .... beda mi takie potrzebna :))
    Ja zmienilam nazwe fanaberii ... blog nadal jest ... ale dla anonimowych obserwatorow twojego bloga moze byc probkem.... gdzie Ciebie szukac ?
    Buziaczki Justynko...ja zmykam na obiadek do góralskiej karczmy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. cudny tutorial! i wydaje się to takie proste ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Justynko, wspaniały kurs i zapewne nie jednej z nas się przyda. Koszyki z wiklininy papierowej z porzedniego posta są rewelacyjne i do tego te literki... świetny pomysł. Mam nadzieję, że Marika już wydobrzała i pełna sił już niedługo będzie szukać wiosny :). Pozdrawiam Was sredecznie Marta.

    OdpowiedzUsuń
  51. Dla mnie to i tak czarna magia:-)))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  52. Swietny tutorial a Twoj blog jest cudny. Ciesze sie, ze tu trafilam :)

    www.sevenwishes.eu
    www.katejano.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Próbowałam się nauczyć tworzyć na szydełku wiele razy, Nawet 2 tygodnie temu znów wzięłam je w dłoń i jak zwykle - to nie dla mnie. Wolę jednak podziwiać i kupować gotowce od zdolnych kobietek takich jak ty ;) Buciorki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  54. i tak nie dałabym rady....no nie dałabym, mam dwie lewe ręce do szydełkowania:P(

    OdpowiedzUsuń
  55. Sliczny bucik :-D A nazwy bloga bym nie zmieniala. Podoba mi sie taka jaka jest..:-) Co z tego ze w necie sa inne o takiej nazwie? Na mojej liscie obserwowanych jest tylko jeden - Twoj ;-) Pozrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny tutek! :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Marzy mi sie zrobienie takich bucikow ale raczej nie dam rady :( czy bylaby szansa rozrysowania wzoru na kartce?

    OdpowiedzUsuń
  58. buciki wlasnie przypadkiem znalazłam na allegro i to jest pprostu mistrzstwo świata:) Pania bardzo podziwiam za talent, a ja ze wzgledu na brak tego talentu własnie mam zamiar dla córki cos podobnego zamówic bo sie poprostu zakochałam w tych Słodkich bucikach. Pozdrawiam i zycze powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa...ja swoich prac nigdzie nie wystawiam, ale chętnie wykonam na zamówienie;)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Dziękuję ♥